တမ္းျခင္း



တြယ္တာသမွ်ေတြနဲ ့
ကြယ္ရာကပဲ ခ်စ္မယ္..ေမာင္
အပယ္ရြာပင္လားပါေစအံုးေတာ့
တကယ္မခြါခ်င္ပါလစ္လ်ဴရွဳခဲ့
အျပစ္ေတြဟာမထင္ရွားသမို ့
နွစ္သစ္ေတြမွာ တမင္ထားခဲ ့ပါတယ္
ကၽြန္မ... ရင္ၾကားမွာစူးခဲ ့တဲ ့ ဆူး နဲ ့
တသက္လံုးလဲ ရူးရေတာ့မယ္ထင္ပါရဲ ့

ေမာင့္အတၱေတြေၾကာင့္
ကၽြန္မေျဖာင့္ခ်က္လဲမေပးခ်င္ေတာ့ဘူးကြယ္
ၾကင္နာျခင္းေတြဟာ
နာက်င္ျခင္းအသြင္နဲ ့ဖံုးလႊမ္း
မဆံုးတမ္းလဲ လြမ္းတယ္ ...ေမာင္
ရုန္းမရတဲ ့သံေယာဇဥ္
ျပန္ေျပာရင္ေတာ့ ရင္နာလွတယ္
အထာက်တယ္လို ့ထင္ခ်င္ထင္
ကၽြန္မဟာ ဘ၀ကုိလဲျပင္ဆင္ခဲ့တယ္

အေသအခ်ာခ်စ္ခဲ ့ပါရဲ ့
မေရရာတဲ့ ေသာကေတြနဲ ့
ေျပာမရတဲ ့ အမုန္း
ကၽြန္မ...နွလံုးကုိရုိက္ခပ္တယ္
ေမာင္ေရ...တစိတ္ေလာက္ျပံဳးပါေနာ္
အတိတ္ေနာက္မွာက်န္ခဲ ့တဲ့ ေတး
ကၽြန္မ အတြက္ေဘးျဖစ္ခဲ ့တယ္
အေတြးမွာရစ္တဲ ့ သိကၡာ
စိတ္ကုိပါ မယံုရဲ လို ့
ပံုျပင္ေတြနဲ ့ကဲြလဲြတဲ ့ညေန
ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မသာ..သတ္ေသလိုက္ခ်င္ရဲ ့

ေမာင္ေရ...
တမ္းတရလြန္းတယ္ကဲြ ့
မွန္းဆမရတဲ ့အနာဂတ္ေတြက
အေယာင္ေယာင္အမွားမွား
၀ါးတားတားနဲ ့က်ီစယ္
ရည္ရြယ္ကာ ေမာင့္အေၾကာင္းကုိေတြး
ကၽြန္မ...ခပ္ေငးေငးေလးေဆြးေနတယ္ ....

အဲဒီညေနက ကၽြန္မ ငိုခဲ ့တယ္......ေမာင္ေရ.....

ယြန္းငယ္ငယ္(သုိ ့) ဇင္မာ(ေခတၱ S'pore)
22 ApRiL 2012/Super Sunday
06:25/AM

No comments:

Post a Comment